RONDLEIDINGEN

9 Middel

Rondleidingen tijdens reguliere openingstijden:  zie Bezoekersinformatie

Rondleidingen op aanvraag
Buiten de reguliere openingstijden ben je van harte welkom voor een rondleiding op afspraak.
In goed overleg zoeken we een tijdstip onder voorbehoud van beschikbaarheid van onze vrijwillige gidsen.

Goed om te weten:

Bezichtigen van de fundamenten van de Romeinse tempels en de crypte
(het Meisje van Elst) kan alleen tijdens een rondleiding.

Prijs: € 5 per persoon

Duur: 45-60 min.

Aanvragen van een rondleiding

Voor wie:

Kleine (1-10 personen) en grotere groepen (max. 40-60 personen).

Wanneer:

Rondleidingen op aanvraag worden op bijna alle dagen gegeven, met uitzondering van

• de momenten dat het museum regulier geopend is
  • elke zondagmorgen
  • de Kerstdagen en Oud- en Nieuwjaarsdag
  • Goede Vrijdag, Pasen
  • Pinksteren
  • 26 en 27 april

Let op: als in de kerk een kerkelijke activiteit zoals een huwelijk of uitvaart plaatsvindt, kan geen aangevraagde rondleiding gegeven worden.

Hoe:

Je kunt een afspraak maken via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 06 2090 2721 (niet op zondag).
Bevestigen: bevestigingsformulier invullen en naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. sturen. Dan is uw afspraak definitief.

Om teleurstellingen te voorkomen: een aanvraag voor een rondleiding graag ruim van te voren doen.

Privacyverklaring:

We gaan zorgvuldig om met gegevens van bezoekers. De contactgegevens ten behoeve van aangevraagde rondleidingen worden alleen gebruikt voor het bezoek en de financiële afhandeling. Ze worden daarna op de kortst mogelijke termijn verwijderd.