Onderweg april

Onderweg

Onderweg is het informatiebulletin van de Protestantse Gemeente Elst en informeert gemeenteleden over zaken in en rond het kerkenwerk.
Onderweg verschijnt maandelijks.

Verzend kopij per e-mail naar:

De redactie behoudt zich het recht voor om stukken in te korten of uit te stellen van plaatsing.

Klik op afbeelding om Onderweg in te zien.

Verschijningsdatum: woensdag voor de eerste zondag van de maand

Deadlines Onderweg 2024

Onderweg mei

Onderweg juni

Onderweg juli/augustus

Onderweg september

Onderweg oktober

Onderweg november

Onderweg december/januari 2025

19 mei Pinksterzondag!

23 juni

18 augustus

22 september

20 oktober

17 november

De deadlines zijn steeds op zondag tot 18.00 uur. Eerder insturen is uiteraard altijd mogelijk.

De redactie

Wilt u uw kopij ook op de website plaatsen, stuurt u dit dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De websitecommissie