Download als een iCal bestand

Workshop Erbarme dich
Locatie: De Ruimte
Datum: 18-03-2024
Tijd: 20:00-22:00
Onderwerp: Workshop Erbarme dich
Info: Aukje Spoelstra en Annemieke van der Kaa- van Pagée

'Erbarme dich’
Maandagavond 18 maart verzorgen wij een work- shopavond met het thema ‘Erbarme dich’ in De Ruimte. De prachtige aria uit de Matthäus Passion en een heel actueel thema in deze huidige tijd. Deze avond gaan we verschillend klein werk maken. Denk aan kleine gedichten, schilderijtjes, tekeningen, van alles mag. Samen zullen we een expositie verzorgen in de vitrinekast van De Ruimte. Na de expositie kan je het werk mee naar huis nemen als je dat wilt. Wij zorgen voor het materiaal.
Er zijn geen kosten aan verbonden maar een vrijwillige bijdrage voor een goed doel is welkom. Dit zal een doel zijn van Kerk in Actie of Unicef. Maandagavond 18 maart 20.00 uur in De Ruimte. Van harte welkom!

Namens de kunstcommissie,
Aukje Spoelstra en Annemieke van der Kaa- van Pagée